آموزش و ترفند و اطلاعات و دانلود

سفارش ساخت بنر با گرافیک بالا

آموزش و ترفند و اطلاعات و دانلود

سفارش ساخت بنر با گرافیک بالا

قاتل اینترنتی در ایرلند

123

سرویس اخبار خارجی ایتنا - یک زن ایرلندی که یک قاتل را از طریق اینترنت اجیر کرده بود تا شریک وی و فرزندانش را به قتل برساند محکوم به زندان شد.

Sharon Collins چهل و پنج ساله که زنی مطلقه و دارای دو فرزند است از طریق سایت امریکائی www.hitman.us.com (که اینک دیگر موجود نمی‌باشد) اقدام به استخدام یک قاتل نمود تا شریکش PJ Howard که یک سرمایه‌دار ایرلندی بانفوذ و ثروتمند می‌باشد را بهمراه دو فرزند وی به قتل برساند.

وی از طریق سایت مذکور با فردی که خود را Tony Luciano معرفی کرد و در اصل یک قمارباز مصری بنام «اسام عید» بود ارتباط برقرار نمود و پس از تحویل مبلغ پیش‌پرداخت سفارش قتل Howard را به وی داد.

بنا به گزارشاتی که در این پرونده موجود است وی آنچنان از کشته شدن شریکش اطمینان داشت که از طریق اینترنت سفارش یک جواز ازدواج را به یک سایت مکزیکی بنام Proxymarriage.com در ازای هزار دلار داد و با استفاده از این جواز یک گذرنامه ایرلندی با نام Sharon Howard گرفت.

این نقشه زمانی برملا شد که «عید» به ایرلند پرواز کرد و پس از دستبرد به دفتر Howard دو دستگاه کامپیوتر را از آن محل بسرقت برد.
وی بعد از آن ضمن برقراری تماس با یکی از پسران Howard و عودت یکی از کامپیوترها، او را از وجود چنین قراردادی آگاه ساخت و گفت اگر 150 هزار دلار به Luciano پرداخت شود وی از انجام مأموریتش منصرف خواهد شد.

پسر Howard بلافاصله پلیس را از جریان این اخاذی و تهدید به مرگ آگاه ساخت که در ادامه و با دستگیری «عید» دومین دستگاه کامپیوتر هم که حاوی اطلاعات مربوط به ایمیل‌های ردوبدل شده بین وی و Collins بود کشف گردید.

به گزارش پلیس در این ایمیل‌ها Collins به «عید» گفته بود از آنجائیکه Howard به زور وی را تبدیل به یک برده جنسی ساخته بود و در ازای قرار دادن او در اختیار اشخاص غریبه از این طریق کسب درآمد می‌نمود، وی برای محافظت از جان خود و فرزندانش مایل است تا او کشته شود. ادعائی که در همان ابتدا و با توجه به شخصیت فردی و شغلی Howard و وضعیت مالی وی مردود شناخته شد.

پس از یک محاکمه هشت هفته‌ای Collins به جرم توطئه با هدف قتل Howard و «عید» به جرم سرقت و اخاذی از طریق تهدید به مرگ مجرم شناخته شدند. حکم این دو در اکتبر اعلام خواهد شد.

صرفنظر از این پرونده عجیب اخیراً اینترنت به وسیله‌ای برای انعقاد قراردادهایی برای قتل اشخاص تبدیل شده است.
پلیس مکزیک بعد از مشاهده تبلیغاتی برای قبول سفارشات کشتن افراد آنهم با مبالغ ناچیزی در حد شش هزار دلار تحقیقات وسیعی را در این زمینه آغاز کرده است.

میگوئل آمیلیو گومز یکی از مقامات رسمی پلیس مکزیک در گفتگو با روزنامه Reforma اظهار داشت: «مشکل قاتلان اجیر شده "Hitman" یک مشکل حقیقی است که ما در سرتاسر کشور با آن روبرو می‌باشیم. برخی از افراد خدماتی را برای کشتن دیگران در ازای دریافت مبالغی ارائه می‌دهند.»
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد